Obloggat

ObloggshögenUnder bloggens långa uppehåll har det ändå lästs en stor mängd böcker, varav flera som jag vill dela med mig åsikter om. Kommer därför försöka beta av delar av den obloggade högen framöver, för den innehåller en hel del riktigt läsvärda saker. På bilden syns några av dem, men bara pappersböcker som jag verkligen har i mina bokhyllor. E-böcker har den stora nackdelen att de inte gör sig särskilt bra på bild…

(Fast helt sann är inte den där bilden, det ser jag nu. The Book of Speculation skrev jag ju om igår. Det betyder att en är avklarad redan, yay!)

One thought on “Obloggat

  1. Ping: Julisammanfattning | Skuggornas bibliotek

Kommentera

