Återkomsten

LjuskronaHär är alltså det nya, återuppväckta Skuggornas bibliotek! Bloggen avsomnade någon gång under förra sommaren/hösten, men nu är tanken att den den likt en zombie fågel fenix ska vakna till liv igen. Som ni ser har den numera blivit en wordpress-blogg, vilket säkert kan glädja vissa. Blogger förde med sig vissa problem framför allt för den som ville lämna kommentarer, så vi får hoppas att det här fungerar bättre.

En annan nyhet är att det numera finns ett antal flikar på sidan där vissa gamla blogginlägg fått en mer permanent placering. Det rör sig framför allt om texter som handlar om böcker och författare som jag vill rekommendera särskilt mycket, samt vissa längre inlägg som jag tycker förtjänar att vara litet mer synliga. Jag är inte riktigt klar med utformningen av de här delarna av sidan, men på ett ungefär så här kommer det se ut.

Och nu ska jag fundera över sommarläsningen. Min semester har dock inte börjat ännu och allt har varit så stressigt den senaste tiden att jag inte hunnit göra några läsplaner trots att sommaren redan är rätt långt gången. Men det kommer garanterat inte bli brist på böcker. Förutom att mina bokhyllor innehåller en hel del oläst har min Kindle på ett oförklarligt sätt (hmmm) lyckats fylla på sig med ett flertal mycket spännande titlar. Frågan är bara vad som passar att läsa just denna sommar..?

6 thoughts on “Återkomsten

  1. Oj vad kul! Det är faktiskt tack vare din blogg som min blogg ens finns ( om det nu är något att hurra för haha ) . Skuggornas bibliotek var min första erfarenhet av fantastisk bokblogg, så välkommen tillbaka. 🙂

    Gilla

Kommentera

