Något rör sig bland skuggorna…

10881637_10152984449928564_3559329773087200198_nVad är det för mystiska aktiviteter som pågår egentligen? Jo, precis just här kommer faktiskt Skuggornas bibliotek att återuppstå inom en snar framtid. Ny design och ny adress, men samma dystra novemberstämning och lika totalt jävla litterärt mörker som det alltid har varit. Kanske är jag litet surare än förr och bokhögarna ännu litet högre (är det möjligt?), men det finns så mycket som jag vill utgjuta mig över att nu måste det bloggas igen. I detta bloggens nya liv kommer det nog bli mindre av recensioner och mer av infall, betraktelser och utgjutelser, men på samma teman som förr. Med andra ord kan ni förvänta er stora doser av mörkerthrillers, gotiska 1800-talsromaner, dystra ryska poeter och annat liknande som verkligen inte syftar till att skapa någon feel good-känsla.

Och så ska jag bygga om bloggens nya sida, det får bli sommarens projekt i år. Jag hoppas att vi ses här framöver!

Kommentera

